Subject: FW: Ed: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja km 122,73 ristumiskohtade seisukord
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 11:32:06 +0200

From: Urmas Koch <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 19, 2025 3:00 PM
To: Karl Õigus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Antti Moppel 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Ed: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja 
km 122,73 ristumiskohtade seisukord

Tere

Akti ei ole.

Tundub, et seda ei ole sõlmitudki.

Lugupidamisega

Urmas Koch

Aqua Marina AP

  _____

Saatja: Karl Õigus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 19. märts 2025 11:39
Adressaat: Antti Moppel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja km 122,73 
ristumiskohtade seisukord

[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
saada teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks 
see on oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Transpordiameti ja Aqua Marina AS vahel on sõlmitud ristumiskoha ehitamise 
leping nr 15-2/20/6671-2.

Tegemist on Viigi kinnistu (katastritunnusega 71101:006:0133) Kilingi-Nõmme 
Olerexi juurdepääsuks rajatud ristumiskohtadega ühendamiseks riigiteega. 
Ristumiskoht ei ole liikluskoormusele vastu pidanud ning on tekkinud 
kahjustused, mille likvideerimist garantiikorras ootame.

Juhin tähelepanu lepingu punktile 4.3 mille kohaselt kehtib 5 aastane 
garantiiperiood avastatud puuduste likvideerimiseks alates MA poolsest 
ristumiskoha vastuvõtmisest. Hetkel ei suuda ise leida MA poolt kinnitatud 
vastuvõtuakti. Kas Teil on see olemas, et täpselt fikseerida garantii 
periood?

Lugupidamisega

Karl Õigus

Korrashoiu projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus lääne 
osakond

+372 5863 1396

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.